Stap 4: schakel de Provinciale Klachtencommissie in

Zo schakelt u de Provinciale Klachtencommissie in

Alle bovenstaande stappen doorlopen, maar het ook nog niet eens met het besluit over de klachtafhandeling? 

Binnen Elkien doorloopt u dan ook nog een aantal stappen. Uw klacht klimt als het ware steeds iets hoger in de organisatie. Als laatste komt de klacht dan bij de directeur-bestuurder. Houd er rekening mee dat de afhandeling 4 weken in beslag neemt. 

Bent u het ook niet eens met het besluit van de directeur-bestuurder?

Dan stuurt u de klacht door naar de Provinciale Klachtencommissie. Zij hebben wel van u het besluit van Elkien nodig, ondertekend door de directeur bestuurder. 

Slaat u de eerste stappen over én u heeft geen recent besluit?

Dan stuurt de Provinciale Klachtencommissie u terug naar ons. Dit betekent dat u dan nogmaals de procedure bij ons doorloopt en de afhandeling langer duurt. 

Samenvattend:

Heeft u alle stappen doorlopen en het besluit? Maar het nog oneens met de afhandeling, dan neemt de Provinciale Klachtencommissie uw besluit in behandeling.

Klik hier voor de contactgegevens van de Provinciale Klachtencommissie

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden