Sleutels en sloten

Er zijn verschillende redenen waarom u een nieuw slot of een extra sleutel nodig kunt hebben. Lees hier wat u kunt doen.

1/4
Ik vergat mijn sleutel. Daarom kom ik nu niet binnen

U kunt ons bellen, wij helpen u dan om weer binnen te komen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. U betaalt dan voor materiaal en voorrijkosten. 

Voordat wij uw deur voor u openen, willen wij wel eerst een legitimatiebewijs zien. Dit om misbruik te voorkomen.

2/4
Mijn sleutel is gebroken. Of mijn slot is stuk. Nu kom ik niet binnen.

U kunt ons bellen, wij helpen u dan om weer binnen te komen. Hier kunnen kosten aan vebonden zijn. U betaalt dan voor materiaal en voorrijkosten. 

Voordat wij uw deur voor u openen, willen wij wel eerst een legitimatiebewijs zien. Dit om misbruik te voorkomen.

3/4
Ik wil een extra huissleutel. Bijvoorbeeld voor de huisoppas

Huissleutels van bijvoorbeeld een voordeur, achterdeur of berging, maakt u meestal zelf bij. Dit kan bij de slotenmaker of een sleutelspecialist.
In sommige gevallen lukt dit niet. Vraag de extra sleutel dan bij ons aan. In de folder staat een overzicht van deze sleutels. 

Klik hier voor de folder.

Klik hier voor het aanvraagformulier

4/4
Er is bij mij ingebroken. Nu wil ik alle sloten vervangen

Een inbraak in uw woning is heel vervelend. Daarom hoeft u in deze situatie niet te betalen.

U kunt ons bellen om dit zo snel mogelijk te regelen (0513 635 735)

We vragen u dan om het procesverbaal. Dit kunt u mailen naar [email protected]

Is er sprake van een andere situatie?

Neem dan contact met ons op.