Geen objecten gevonden

Reparatie doorgeven

Er mag weer wat meer!

Dus, kunt u een afpraak voor een reparatie weer zelf inplannen, maar wel met wat extra regels:

We moeten nog altijd rekening houden met Corona en de risico's daarvan. Voor uw en onze gezondheid is het dus belangrijk om ons aan de RIVM richtlijnen te houden. Daarbij houden wij ons aan afspraken die ons helpen het werk goed en veilig te doen.

Wij letten op úw gezondheid

Wij zorgen er aan onze kant voor dat de vakman die bij u thuis komt zich houdt aan alle afspraken en maatregelen.

Let u op ónze gezondheid?

Lees daarvoor onderstaande stappen goed door en dien dan uw verzoek in. Het indienen gaat zoals u altijd al gewend was. 

Met het indienen van de afspraak geeft u ook aan dat u de regels kent en eraan meewerkt.

Zo zorgen we met elkaar voor elkaar!

 

  • 1

    Heeft u de afspraak met de vakman ingepland?

    Heeft u voor de afspraak klachten?

    De volgende klachten komen veel voor bij Corona:

    • Verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn
    • Hoesten
    • Benauwdheid
    • Verhoging of koorts
    • Plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping)

    Laat ons dat zo snel mogelijk weten. Wij plannen dan samen met u een nieuwe afspraak in.

    Heeft u geen klachten?

    Onze vakman komt gewoon bij u langs op het door u gekozen moment.

  • 2

    Voor uw afspraak met de vakman

    Voordat de vakman binnenkomt, vraagt hij naar uw gezondheid en of u klachten heeft zoals de klachten hierboven. 

    Heeft u klachten?

    We plannen dan samen een nieuwe afspraak in.

    Heeft u geen klachten?

    Dan gaat de afspraak door en klaart de vakman de klus. 

    U zorgt er samen met de vakman voor dat dit veilig kan, met de volgende afspraken

    De vakman vraagt of u hem de ruimte wil geven om binnen te komen.  U laat de vakman alleen in de ruimte waar hij moet zijn voor de reparatie. Bijvoorbeeld: 

    U heeft een kapot luchtrooster in de keuken. U blijft dan in de woonkamer zodat de vakman zich vrij kan bewegen in de keuken.

    Of uw raam van de slaapkamer sluit niet goed. U komt dan tijdens de klus niet in de slaapkamer. U hoeft dan samen niet telkens te denken om 1,5 meter afstand te houden.

    LET OP: Geeft u onze vakman geen ruimte en houdt u onvoldoende afstand? Dan heeft hij het recht om te vertrekken. 

  • 3

    Is het spoed of dringend?

    Denk hierbij aan: gaslekkage, waterlekkage. Of heeft u zichzelf buitengesloten?

    Dan helpen we u (ook buiten kantoortijden). Bel ons op 0513 635 735. Wij overleggen dan samen met u wat de beste oplossing is.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden