Geen objecten gevonden

Reparatie doorgeven

Wij willen uw thuiscorporatie zijn. Een corporatie waar u zich als huurder op en top thuis voelt. Daarom helpen we u zo goed mogelijk als er iets stuk is in uw woning.

U kunt een afpraak voor een reparatie weer zelf inplannen, maar wel met wat extra regels

We moeten nog altijd rekening houden met Corona en de risico's daarvan. Voor uw en onze gezondheid is het dus belangrijk om ons aan de RIVM richtlijnen te houden.

Wij letten op úw gezondheid

Wij zorgen er aan onze kant voor dat de vakman die bij u thuis komt zich houdt aan alle afspraken en maatregelen.

Let u op ónze gezondheid?

Lees daarvoor onderstaande stappen goed door en dien dan uw verzoek in. Dit gaat zoals u altijd al gewend was. 

Met het indienen van de afspraak geeft u ook aan dat u de regels kent en eraan meewerkt.

Zo zorgen we met elkaar voor elkaar!

 

  • 1

    Heeft u de afspraak met de vakman ingepland?

    Heeft u voor de afspraak klachten?

    De volgende klachten komen veel voor bij Corona:

    • Verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn
    • Hoesten
    • Benauwdheid
    • Verhoging of koorts
    • Plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping)

    Laat ons dat zo snel mogelijk weten.Wij plannen dan samen met u een nieuwe afspraak in.

    Heeft u geen klachten?

    Onze vakman komt gewoon bij u langs op het door u gekozen moment.

  • 2

    Voor uw afspraak met de vakman

    Voordat de vakman binnenkomt, vraagt hij naar uw gezondheid en of u klachten heeft zoals de klachten hierboven. 

    Heeft u geen klachten?

    Dan gaat de afspraak door en klaart de vakman de klus.

    Heeft u wel klachten?

    We plannen dan samen een nieuwe afspraak in.

  • 3

    Is het spoed of dringend?

    Denk hierbij aan: gaslekkage, waterlekkage. Of heeft u zichzelf buitengesloten?

    Dan helpen we u (ook buiten kantoortijden). Bel ons op 0513 635 735. Wij overleggen dan samen met u wat de beste oplossing is.

Komt u er bij het zelf inplannen van een afspraak niet helemaal uit?

Vraag dan aan onze collega's in de chat om hulp.

De chat vindt u tijdens kantooruren onderaan de pagina.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden