Geen objecten gevonden

Reparatie doorgeven

Update over reparaties en Corona

Het aantal besmettingen met het Corona-virus is gelukkig aan het dalen. Om dit vol te houden, beperken we het aantal huisbezoeken nog wel. Dat doen we voor uw en onze eigen veiligheid.

Is er iets stuk in uw woning? Bij spoed helpen we altijd.

Dit zijn voorbeelden van spoedgevallen:

  • We helpen bij buitensluiting
  • We helpen u bij ernstige lekkage, zoals een geknapte leiding. Een lekkende afvoer kan even wachten
  • We helpen als er elektra blootligt en er kortsluiting is
  • Bij een gaslucht belt u altijd 112 en komen wij ook zo snel mogelijk
  • Wij helpen als uw raam of deur niet meer sluit. Let wel op; bij kunstoframen en deuren lost u het misschien zelf op met behulp van deze video's

Klik hier voor een chatgesprek

Maatwerk voor hele vervelende zaken

Misschien is er bij u geen sprake van een spoedsituatie, maar veroorzaakt dat wat stuk is wel erg vervelende of zeer lastige situaties. Bel of chat dan met ons. We kijken dan samen of en wat we voor u kunnen betekenen.

Denk bijvoorbeeld aan de volgende zaken:

  • Een extreem klemmende deur, waardoor u door persoonlijke omstandigheden (leeftijd of een beperking) verminderd toegang heeft
  • Een deurkruk die zo los zit dat u het zelf niet vast kunt zetten (wel eerst zelf proberen? Onze vakman legt hier uit hoe u dat doet)
  • Een flink lekkende afvoer (en als u met een emmer eronder niet meer redt).

Twijfelt u of hulp direct of binnen 2 dagen nodig is? Chat met ons, voeg eventueel een foto toe van de situatie. Dan zien we goed wat u bedoelt en kijken we met u mee voor een goede oplossing.

Klik hier voor een chatgesprek

We vragen om uw geduld en begrip

Deze situatie is voor niemand prettig. Voor u niet omdat u met een probleem zit, voor onze vakmannen en klantenservice collega's niet omdat wij u het allerliefst zo goed en snel mogelijk helpen. Helaas maakt de situatie het voor ons onmogelijk om u in alle gevallen te helpen. We weten dat we weer wat van u vragen. 

Wij hopen dat we door samen op elkaar te letten en naar elkaar te luisteren, het virus een halt kunnen toeroepen en dat we gauw weer bij u langs komen. Tot die tijd vragen we om uw begrip. Bedankt alvast! 

Niet chatten maar bellen? Hier vindt u onze contactgegevens

  • 1

    Heeft u de afspraak met de vakman ingepland?

    Heeft u voor de afspraak klachten?

    De volgende klachten komen veel voor bij Corona:

    • Verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn
    • Hoesten
    • Benauwdheid
    • Verhoging of koorts
    • Plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping)

    Laat ons dat zo snel mogelijk weten.Wij plannen dan samen met u een nieuwe afspraak in.

    Heeft u geen klachten?

    Onze vakman komt gewoon bij u langs op het door u gekozen moment.

  • 2

    Voor uw afspraak met de vakman

    Voordat de vakman binnenkomt, vraagt hij naar uw gezondheid en of u klachten heeft zoals de klachten hierboven. 

    Heeft u geen klachten?

    Dan gaat de afspraak door en klaart de vakman de klus.

    Heeft u wel klachten?

    We plannen dan samen een nieuwe afspraak in.

  • 3

    Is het spoed of dringend?

    Denk hierbij aan: gaslekkage, waterlekkage. Of heeft u zichzelf buitengesloten?

    Dan helpen we u (ook buiten kantoortijden). Bel ons op 0513 635 735. Wij overleggen dan samen met u wat de beste oplossing is.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden