Elkien is Iedereen
Elkien is Iedereen
11-07-2016

Per 1 augustus gewijzigde openingstijden in Sneek

 

 

Elkien wijzigt per 1 augustus 2016 de openingstijden van de vestiging Sneek, Veemarktplein 2. Vanaf dan kunt u bij Elkien terecht op maandag, woensdag en vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur, bij voorkeur op afspraak.

 

Hieronder zetten we de meeste vragen over deze wijziging voor u op een rijtje.

 

Waarom sluiten jullie twee dagen per week in Sneek?

Steeds minder klanten komen bij de balie in Sneek. Ook zorgt Elkien ervoor dat u steeds meer zaken kunt regelen via MijnElkien.nl.

 

Waarom hebben jullie de voorkeur voor een afspraak?

Als we een afspraak met u inplannen, zijn we er op dat moment ook écht voor u. Bij het maken van de afspraak vragen we u waar u voor langs wilt komen. Zo bereiden we het gesprek goed voor. Groot voordeel is dat u dan in één bezoek uw antwoorden heeft.

 

Maar ik zie nog wel mensen zitten op dinsdag en donderdag, waarom helpen zij ons dan niet?

Op dinsdag en donderdag zijn er medewerkers van Elkien die een werkplek hebben op het Veemarktplein, zij werken voor andere afdelingen. De klantbalie is dan dicht. Dat betekent dus dat er geen mensen zijn om u te helpen. Natuurlijk kunt u alle dagen van de week, op elk tijdstip, uw zaken regelen via MijnElkien. Vindt u dat nog lastig? Dan telefonisch via het klantcontactcentrum. Deze is dagelijks geopend van 8.30 tot 17.00 (0513-635735)

 

Welke zaken kan ik nog wel regelen op het Veemarktplein?

Wanneer een medewerker een afspraak met u maakt op het Veemarktplein, bijvoorbeeld:

 

  • Intakegesprek voor een nieuwe huurovereenkomst
  • Tekenen en betalen huurovereenkomst voor een parkeerplaats of bergruimte
  • Uitleg over MijnElkien
  • Melden van overlast
  • Enzovoort.

 

Kan ik nog op een andere manier bovenstaande zaken regelen?

Als u toegang tot internet heeft, kunt u veel huurzaken online regelen. Dit scheelt reistijd en wachttijd. Via MijnElkien kunt u bijvoorbeeld uw huur betalen, de huur opzeggen, een reparatieverzoek indienen of overlast melden.

 

Hoe schrijf ik me in en kan ik reageren op een beschikbare woning?

Voor het zoeken van een woning kunt u naar www.elkien.nl. Hier vindt u alle informatie over inschrijven als woningzoekende. Via 'ik zoek een woning' leiden wij u door naar www.edwa.nl. Hier schrijft u zich in als woningzoekende en reageert u eenvoudig op het woningaanbod in Friesland.

 

Heeft u toch nog vragen?

Stel deze gerust via ons contactformulier of belt u met het bekende telefoonnummer.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.