Heeft u een vraag over de huurverhoging, of huurverlaging?
Voorkom een lange wachttijd aan de telefoon. En kijk eerst eens op deze pagina's:
Klik hier voor alle uitleg over de huurverhoging
Klik hier voor alle uitleg over de eenmalige huurverlaging
Heeft u een vraag, of een tip?
U vindt al veel informatie op de website. U plant hier bijvoorbeeld een afspraak als u iets in huis wilt laten repareren: Reparatie inplannen
Kon u het niet vinden?
Neem dan contact op via de chat onder in het scherm (bereikbaar onder kantooruren), of vul het contactformulier in.
Direct contact
Hebben wij u goed geholpen?
Die vraag kunt u per e-mail verwachten nadat u contact met ons opnam.
Wij horen het graag, want met uw feedback en tips kunnen wij ook weer beter helpen. Wij beoordelen dit niet zelf, maar KWH. In opdracht van KWH stuurt Desan u een e-mail met de vragenlijst.
Wilt u meer weten? Lees hier dan alles over het onderzoek